Svar På Tal!



SV: Tröjan kostade 99:- men den kostade bara det i helgen. Anrs kostar den 299:- och finns att köpa på Bik Bok!
Jag va dör idag oxå det finns inte många kvar i den färgen så om du vill ha en får du skynda dej dit och köpa en!:)<3



SV: Joo, du det är en ganska lång historia som jag hellst inte skulle vilja skriva hele här, men kan skriva väldigt kortfattat...
Jag vill byta skola för att jag känner för det och för att jag inte trivs på myrsjö men jag trivs ändå.


Hoppas att ni är nöjda me svaren=)<33



Kommentarer
Postat av: Anahita

Hahahaha gmn:* Vi har ngt gemensamt!! Haha ja ska ocå gå på IES, om ja kmr in fast i Bromma:)

Allt bra med dej?

Puss

2010-03-30 @ 16:16:11
URL: http://browneis.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej :)<3 Hoppas du trivs bättre på den nya skolan !



Kram

2010-03-31 @ 16:15:54
URL: http://lifeeofemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0