Svanskota!

(Wierd rubrik jag vet, men jag kommer till det..)

Heej bloggen!
Idag va det skola som vanligt... Vi hade prov imorse. Och eftersom att jag missade lite prov fick jag göra ett annat prov medans alla ansra gjorde klart det vi skulle göra idag eftersom att jag e så snabb (a)<3
Sen så har skolan bara varit tråkig tråkig och ännu mera tråkig. Och jag har typ kramp i fötterna för att jag har stått upp varända J*vla lektion...

Det e nämligen så att igår på matchen blev jag puttad när jag skulle skjuta. Så jag ramlade på svanskotan, och nu kan jag typ inte sitta ner. Så jag har stått upp hela jävla dan!!!-.-
Matchen gick väl sådar.  Vi förlorade med 10-8:(
Och så har jag fått ett eget nr. Fick nr 25 x)

Nu ska jag ta och äta lite mellis:)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0