OMG JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!<33


jag tittade precis färdigt på avsnitt 14 av Vampire Diaries faan jag dog när stefan var kvar där inne och dem sa att han inte skulle kunnd kma ut. fan jag höll på att dö mitt hjärta slog typ trippla slag *OMG* shit jag dööööör! om det inte kmr en till sesång så dör jag defentift. men asso shit. jag kmt dööö, stefan e sååååååå söööööt näst han gråter. OMG!!! han e bara för söööt när han gråter igår såg jag avsnitt 10 och han gråter ju i det avsnittet och jag dog nästan såg avsnittet kl 11 på kvällen så jag dög typ!!! OMG!! han e bara för sööt när han gråter<33

SHIT!

Hittade ingen bild när han grät men ska fota en när jag tittar på avsnitt 10 igen (a)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0