Ny Kategori

Godmorgon på er alla läsare!

Idag vaknade jag vid 7 av att syrran drog mig i håret *SUCK*!
Sover ju i mammas säng nu när hon inte e hemma (hon och brorsan e ju i singapore). Så jag sover brevi Hanna och om man sover brevid henne e det ganska svårta att sova:P<33

Men iaf, sen så skypade jag med Elinore<3 Från 97:ornas handbollslag i skuru:D
HiHi, fan va vi hade kul!:)

Idag ska jag vara med Frida, hon kommer hit snart tror jag, elr om typ en timma elr nåt ingen aninga faktiskt xD

Rubriken:
Jag har skapat en ny kategori som heter Dagens♥:


Där kmr jag att lägga in Dagensvideo, Dagenslåt och liknande:D

Ha det bra<33


Bjuder på en bild på mej, hanna och frida från i söndags<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0