Jag lovar...

Heej!
Alla kanske inte vet det men just nu går jag ju på Myrsjöskolan. Men nästa termin (6:an) så ska jag byta skolan till Interntionella Engelska Skolan. Det kommer att bli en stor förändring i mitt liv, och jag kommer inte kunna träffa ebba, emma, carro, ebba och alla andra som betyder mest lika mycket:( Men jag kommer aldrig att glömma er tjejer. Deffentift inte EBBA, EMMA, CARRO, EMMY, IDA och EBBA!!!
Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta och alltid med mej<33
Ni betyder mest för mej<3

Lilla sööta ida fjortiz<33

Sööötaste Ebba<33

Finaste Emma<33

Fiiina Carro<33

Ni betyder jätte mycket tjejer jag glömmer er aldrig!<33

Kommentarer
Postat av: Emma

aaa, det kommer att vara en stor förändring. till att <3333333333333

2010-03-19 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0