INTERNET!!!

Heej:D
Nu ör jag home:)
Idag har vi varit i Nacka Simmhall med klassen:) Det va väl typ kul:P

Sen när vi kom tbx till skolan skulle vi ha rast... Och jag och ebbis gick på en liten prommis och vi typ tappade bort tiden till 110% ;O<33
Så vi kom lxm lite för sent, hehe xD

Förlåt att jag inte har bloggar pappa har typ fixat lite med internet så det har inte funkar men nu funar det!!!<33

Snart så har jag träning, har typ inte kunnat träna på mer än en vecka på grund av Mr. livförstörare!!!
Men idag ska jag äntligen få träna igen!!!
Och så ska jag ringa Friduch och kolla om mab kan få Zakarias nr som ebbis och ida bebis vill ha:P

Imorgon så ska jag vara med ebbis<33
Vi ska typ stanna kvar på skolan lite och gå runt och fota lite xD
HIHI!!!<33

Men iaf nu ska jag äta upp min billypizza sen blir det VD<333


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

SV; haha okej!

Min har varit jättebra :)



Kolla gärna på bilderna jag lagt ut på bloggen och säg vad du tycker.

2010-03-09 @ 15:55:32
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: awwiee

Allt bra med dig gumman såhär mitt i veckan? :D

kraam

2010-03-10 @ 11:49:33
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0