Imorn blir det du och jag<33

Heej:)
Idag har jag varit i skolan (som vanligt), vi slutade 12:55!!!<333
Sen så gick jag, ebbis, emmis och carro ner till raket och köpte lite *****!<33
Sen så gick vi runt i skogen och tog typ lite bilder och filmade lite xD Och så va vi inne på quesada (?) hade skit kul:D<3

Sen så tog jag och ebbis bussen hem!=)
When I got home, tittade jag in på mitt sjukt sygga nya lila rum. Det e jätte snyggt lägger nog in lite bilder imonr när jag, pappa och frida har ställt möblerna på sina platser! Så får ni se hur det blev och så får ni se färgen<33

Imorgon slutar vi 13:45 och våi har ingen idrott!!! HEHE! Sen så ska jag typ åka hema och sen vara med frida<33
Kanske stannar kvar i skolan en stund med ebbis och emmis och typ carro<33

Vad har ni gjort idag då?<33

Jag och emma en bild från idag! Har klippt ut bara mig och emma i bilden:P<33


Imorn bblir det jag och frida som har kul<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0