Test

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 10
Vilken klass gick du i? - 4:an
Vad hade du för hårfärg? - Brunt
Hur lång var du? - Eh? 160-164?
Hade du någon pojk/flickvän? - Naoo
Vad brukade du göra på fritiden? Kompisar, datan, familejn m.m.
Vilka umgicks du med? - Ebba, Ebba, Ida, Emma, Carro m.m.
Var allt bättre då? - MKT!!!
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Maybe...
Har du förändrats? - think so:P

 

Nu:
Hur gammal är du? - 11 12 på måndag
Vilken klass går du i? - 5:an
Vad har du för hårfärg? - Brunt
Hur lång är du? - 168 cm
Har du någon pojk/flickvän - Nepp
Vad brukar du göra på fritiden? - Kompisar, HANBOLL:P, blogga m.m.
Vilka umgås du med? - Många:P


Vad:
Drack du senast? - Juise
Köpte du senast? - Klubba:P
Gjorde du igår? - Spelade handboll<3
Ska du göra imorgon? - Skola*suck*
Åt du senast? - Minttabletter 
Är närmast dig som är rosa? - Syrrans sackosäck:D
Ärlighet:
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - AA:$
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Aa, jätte många ggr:S
Jag har en hemlighet som ingen vet - Nee, det e ju bara jag som vet den så någon vet den:P
Jag har fuskat i ett spel -För många ggr;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0