Hemma

Hej:)
Har varit hos Ebba (B)<3
Vi åt mellis, spelade wii, ringde sl (berättar snart vrf xD), m.m.
Asso, på vägen hem när vi åkte buss jag och Ebbis<3 Ovanför busschaufören så finns det ju en spelgel och då råkade jag titta in i den spelgel och sammtidigt så tittade chaufören... Aa, och chaufören sittade på mej och sen så vände jag bort blicken och... Sen så stannade chauföen bussen och vände sej om jag stirrade på mej och frågade om jag hade problem? Asso, och och Ebba ba: Va? Nee!
Asso hon va helt wierd:S

Aa, men pratde precis med VÄRLDENS BÄSTA ANAHITA i tel xD HAHA<3
Men asso vrf skrev jag det :S HEHE<3

Nu så ska jag läsa lite xD

Kram (extra många kramat till, anahita, ebba, ida, ebba, emma, carro och elin<3)
HEHE, jag vet jag e wierd<3 Men jag e iaf bara mej sj xD<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0