Tjoo

Heej!:)
Nu är jag hemma. Har varit hemma i typ tio minuter men har kollat lite saker på datan...
Idag har de väl varit en nästan helt normal skoldag!
Först slöjd, sen jobb, sen mat.
RAST!
Sen så hade vi lite Svenska typ^^
Vi ska göra teatrar om gammla myter/historier....
Sen så blev de ganska ovänligt. Vi har haft en bokutmaning i klassen. Man ska läsa så mycket man kan under 14 veckor. Jag hade läst 4655 sidor^^ Jag hade läst näst mest i klassen:)
Jag har inte orkat läsa hela tiden...
Sen så fick jag skjutts hem av Ebba:)<33
På vägen hem bestämde jag och Ebba oss för att göra något när vi kom hem. Så jag sprang in till mej och hämtade min matteläxa så vi kunde göra de tsm (de går mkt fortare om man gör de tsm:P) Så vi gjorde läxan sen så har vi hållt på me en skit hemlig sak! HEMLIGSTÄMPLAT^^<3
Eh... jo, sen tittade vi på en skit bra film:P Kmr inte ihåg namnet^^ Och nu är jag hemma, Ebba skulle spela fotbollsmatch så jag gick hem.

Imorn ska jag och Ebba till forum efter skolan och köpa present till underbara Ebba som ska ha badparty på söndag!:)<33
Ska bli najs. Och så ska vi titta på klänningar/skor till skolavslutningen (alltid bara att vara tidigt ute :P)


Nu ska jag fortsätta att chatta me underbarste och saknade JENNIFER!<33

Kommentarer
Postat av: simone

SHIIIIIIIIIT jag har helt glömt bort det :O :O ^^

2010-04-21 @ 18:29:52
URL: http://flikkansimone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du göra en design till mig?

2010-04-22 @ 16:21:14
URL: http://dagarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0