My Day

Heej!
Förlåt för världens sämsta uppdatering idag, men som de flesta vet så har jag varit me Ebba typ hela dan^^
Skoldan va väl typ helt vanlig, förutom att Robert (mias kompisa från roanda) kom till våran skola idag:) Och så kom Magda Eggens (hon e gammal, hon levde under andra världskriget så hon berättade om det) anrs, har det varit en helt vanlig skoldag typ! När skolan va slut så gick jag hem och Ebba cycklade:)
När vi kom hem åt vi mellis sen så fotade vi typ tuden bilder^^
Och va me varandra till kl fem då jag va tvungen att dra hem och äta, sen så kom Ebba hit igen och va här en stund.
Men nu sitter jag here ensam i min säng och bloggar^^
Imorn ska jag vara med Ebba igen:)<3
Jag slutar kl 12:55 och hon slutar kl 15 ca... Men hon ska ringa när hon kommer hem^^

Nu ska orkar jag inte blogga mer...^^
<33

För er som inte fattar de så e de fejk^^ Jag håller mina tummar mot Ebbas mun^^
HAHA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0