Mia Dampa På Mej Idag!

Heej!
Nu är jag hemma och är typ skit sur på Mia (min lärare)-.-'
Ja sa en sak på musiken och då blev hon typ skitsur:s
Och sen hade vi rast, efter rastet så pratade jag med Pia (min adra lärare) om att steg 6 i matten är för enkelt. Och då kom Mia in u klassrumet och jag lät sur när jag pratade med Pia (jag va det, för jag va sur på Mia)
Så Mia kom fram till mej och ba: "Hur är det igentligen Sara, du verkar sur och så? Vill du prata om det?"
Jag: "Nej, det är inget..."

Och sen dess idag har hon typ sirrat ut mej tills vi slutade:S
USCH!

Men iaf nu ska jag titta klart på TopModell:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Haha, nejmen inte en kategori.. utan bara ett inlägg med lite kläder, haha :-) Kram!

2010-04-12 @ 16:30:53
URL: http://juliakg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0