Hemma idag=)

Heej!
Idag blir en slappar dag hemma i soffan:)
Vid halv tolv gick Ebba hem (tilda kom och hämtade henne :P)
Sen typ två minuter senare åkte jag me mamma till forum (mamma skulle till vårdcentralen). Och så skulle vi ta ut lite recept på apoteket, så fick jag även köpa en macka (jag och Ebba åt ingen frukost XD)
Sen så åkte jag och mamma till maxi och shoppade en massa mat, en hel vagn full:D
HAHAH!

Jaa, sen har jag väl bara varit hemma och gjort ingenting:P

Nu ska jag ta och blogga lite på Anahitas blogg eftersom att hon inte är hemma och hon bad mej blogg på den.
Så besök hennes blogg!

www.browneis.blogg.se

K R A M


<333

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej bara undra om du är klar snart med min header ??

2010-04-02 @ 18:57:19
URL: http://ronjaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0