Handbolls Idag!

Heej!
Nu är jag hemma och sitter i soffan och tittar på Ghost Whisper. Jag kom hem frö några minuter sen^^
Innan vi gick på bussen så fotade vi lite bilder me Ebbas data^^
Nu ska jag ladda upp några av de!
Kl 17:19 tar jag bussen till handbollen (om jag inte lyckas tigga skjuts av mamma^^)
Nu ska jag ladda upp bilder!<33


HAHAH! Den blev lite suddig!

HAHAH!

Hihi, Ebba blev inte me på bilden^^

Så söööta vi e^^ HAHAH!<33

<33


De va inte alla bilder, men jag orkar inte ladda upp alla^^<33

Kommentarer
Postat av: emily egerfält

men det skiter vell ja i? jag kopigerar bilder om jag vill din tönt?

2010-04-13 @ 21:58:22
URL: http://emilyegerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0