DÅLIG UPPDATERING!

Heej!:)
Förllåt för världesn dåligaste upptagen men jag är knappt hemma om dagarna nu för tiden, e i skolan, sen så är kjag hos kompisar elr i forum elr nåt:D
Idag så började skolan normalt, egetarbete, bild-.-', matteläxa genomgång, lunch, sen så fick vi skit kort rast för vi skulle på skolbio och se "Min fröken är en utomjording" Shit, den va så fucking läskig. Jag och Ebba tittade knappt! Vi va typ liiite kissnödiga så vi prang på toa^^ Vi va skitskraja och tittade knappt hahahah!
Sen när vi åkte mot skolan igen, så hoppade jag och Ebba av i forum. Vi köpte presenter till Ebba<3 som fyllerår på lördag, hon ska ha pary på söndag så vi kköpte lite najsiga grejor:P
Sen så va jag me Ebba och Ebba en stund, tills jag behövde dra hem och äta-.-' (fast jag va ganska hungrig^^) När jag skulle äta så ringde Ebba så och undrade om jag ville göra någe så jag drog ner till henne när jag ätit klart!:D

Och nu är jag hemma och chattar me Ebba!:D
Nu bilder:

Jag och Ebba! (vi fick skrattanfall:P)

sara<3ebba

De e vi föralltid! (döda mej inte för bilden :S)

Så sööta vi e jag och ebba:D<3

Mina "små" Ebbor:D<33

Jag och Ebba i förrgår på bussen mot Eriksdalsbadet!:)

:P<3

Ni är bäst tjejer!<3

=)

Ni är bäst!


K R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0