Bussen, Forum, Donken, FjortizSträck^^, Cykla, Prata, Parken, Nacka Trä, Hemma^^

Heeej:)
Lite wierd rubrik, men de e vad jag har gjort sen jag bloggade senast^^

Nu är jag iaf hemma. Nu ska berätta vad jag gjort...

Först så tog jag och Ebba en buss som gick kl 16:04 från busshållsplatsen vi skulle gå på^^
Det tog typ en halvtimma me bussen (vår buss e skitseg så...)
När vi kom fram gick vi typ direkt till JamJam^^ Köpte en glass vi delade på:) Sen gick vi till Juice baren och köpte en juice:D<33
(Mobba mej inte för att jag inte kan stava till juice hahah)
Sen så gick vi runt och tittade i en massa butiker och drack juice^^
HAHHA!
Och så träffade vi Alex, hans röst va typ skitmörk:O
HAHA!
Och så skyndade vi oss typ till Donken, venneh vrf men aa... Jag köpte MacFlurry och Ebba köpte QP:P<3

Nu ska jag berätta nåt heltsjukt som jag och Ebba gjorde... När vi ätit upp våran mat så gick vi in på toan me en ketchup burk sak^^ Och så låste vi dörren... Och så målade vi fjortiz sträck me kethup!!! HAHAH! Vi blev skit snygga *HOST* Sen så la Ebba sitt hår mot min kind så hon fick ketshup i håret ojsan^^<3

Men iaf, sen så kom pappa och plockade upp oss:) Så vi slapp åka buss hem, han va ändå på väg hem från jobbet:D När vi kom hem till mej (för Ebba hände me upp till mej en stund) så skulle vi ta ut min cyckel och pumpa den så vi kunde ut och cykla en sväng:p Men duktiga som vi e ... så när vi pumpade cykeln så åkte all luft ut:O HAHA, så vi fick gå över till min granne (för pappa va och tränade) så hon fick hjälpa hos. HAH, men hon fick iaf i luft i stället för att få ut den^^
Men sen så cyklade vi och hämtade Ebbas cykle sen cyklade vi ner till Ebba (en annan ebba) och frågade om hon ville cykla me oss. Men hon va redan ute och cyklade så vi cyklade och mötte henne. Sen så cyklade vi runt ett tag. Sen så kom vi tillbaka till ebba hus (ebba nr två) och pratade ett tag:)
Men sen så stirrade ebbas nya granne ut oss så vi drog till parken och gungade och snckade där:)
Och sen så kom ebbas kompis Simone:) Vi typ gick till Nacka Trä^^ HAHA, fråga mej inte va vi gjorde där:P
Och sen cyklade vi hem, och nu är jag hemma och väntar på att Episod 18 av Vampire Diaries ska komma ut så jag kan se den:) Den kommer ävl ut vilken minut som helst:D


Bilder kommer imorn:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?♥
E-postadress♥: (bara för mej)

Din lilla blogg?♥:

Vad har du på hjärtat?♥:
Trackback
RSS 2.0